Kan jag beställa ifall jag bor utanför Sverige?
Vi skickar till hela Skandinavien, Norge, Finland och Danmark, fraktavgiften till dessa länder ligger på 55 kr.

Finns min vara i lager?
Alla varor som går att beställa på sidan finns i lager.
Finns varan inte i lager så är köp knappen grå och ej aktiverad.

Hur lång är leveranstiden?
Beställningar som läggs på vardagar innan 17.00 skickas i regel samma dag och når dig oftast nästkommande dag.

Vilka betalningsalternativ har ni?
Vi erbjuder direktbetalning via Nordea, Swedbank, Handelsbanken, SEB.
Kortbetalning VISA och Mastercard och Faktura via Svea Ekonomi med 14 dagars betalningsfrist.

Jag har inte fått någon faktura.
Om du betalat med Svea Faktura så skickar vi alltid din fakturan separat med posten, den kommer oftast fram inom 7 dagar from beställningsdagen.

Om den ej kommit fram eller att du ej hittar den så kan du alltid maila oss så skickar vi den via e-post.

Är det säkert att handla utav er?
Alla våra betaltjänster är certifierade och krypterade, när du betalar med en av våra betaltjänster så skickas du vidare till respektive betalningssida. Betalsidorna är säkerhetsskyddade med krypterad SSL-kryptering och certificerade av GeoTrust, 3-D Secure. Dina personuppgifter behandlas säkert och konfidintiellt.

Har ni en fysisk butik?
Tyvärr inte, vi brinner starkt för e-handel som vi är bra på och därför har vi valt att endast koncentrera oss på det.

Kan man ringa er?
I dagsläget har vi endast mailsupport, vi har en sparsam bemanning vilket innebär att vi ej kan erbjuda telefonsupport. Vi besvarar alla mail inom 24h.

Kan jag skicka min beställning till en annan adress än min egen?
Det beror på det valda betalsättet. Om du väljer betala med SveaWebPay dvs. mot faktura eller delbetalning så kan vi endast skicka din beställning till den folkbokförda adressen. Vi kan tyvärr inte göra några undantag då SveaWebPay ej godkänner det.

Beställer du mot direktbetalning eller kortbetalning kan du däremot välja valfri leveransadress i kassan.

Jag fick inget bekräftelsemail efter min beställning?
Detta kan bero på flera annledningar, de vanligaste är:

  • Du angav felaktig e-postadress vid betällningen. (maila oss så fixar vi det)
  • Ditt e-postprogram har market vårt bekräftelsemail som skräppost (kolla din skräppostkorg och avmarkera mailet som skräppost)
  • Ett fel helt enkelt (maila oss så löser vi det!)